Huidige positie: |
Team budget: |
Dagklassement: |
629 |
€ 63.295.392 |
627 |
NB. Deze gebruiker is de laatste 20 uur niet meer actief geweest op www.cyclingmaster.nl
Huidige selectie van Linkspoot's team
De markt is momenteel open. U kunt niet de huidige selectie van andere teams bekijken, terwijl de markt open is.
Grafische weergave van prestaties deze ronde
Resultaten van eerdere etappes
Klassering na: | Etappe 1: Lissabon - Oeiras | Dagresultaat: | € 2.030.000 (417e dagklassement) | Teamwaarde: | € 52.030.000 (417e algemeen klassement) |
Klassering na: | Etappe 2: Cascais - Ourem | Dagresultaat: | € 1.022.250 (720e dagklassement) | Teamwaarde: | € 53.052.250 (666e algemeen klassement) |
Klassering na: | Etappe 8: Ubeda - Cazorla | Dagresultaat: | € 1.514.422 (216e dagklassement) | Teamwaarde: | € 60.263.534 (520e algemeen klassement) |
Klassering na: | Etappe 9: Motril - Granada | Dagresultaat: | € 150.182 (538e dagklassement) | Teamwaarde: | € 60.413.716 (565e algemeen klassement) |
Klassering na: | Etappe 11: Padron - Padron | Dagresultaat: | € 767.383 (163e dagklassement) | Teamwaarde: | € 59.860.383 (581e algemeen klassement) |
Klassering na: | Etappe 21: Madrid - Madrid | Dagresultaat: | € 1.891.161 (627e dagklassement) | Teamwaarde: | € 63.295.392 (629e algemeen klassement) |
Eindresultaat in vorige edities Tour de France 2016 | 526 / | 1162 | Tour de France 2017 | 755 / | 1440 | Vuelta a Espana 2017 | 483 / | 720 | Giro d'Italia 2018 | 430 / | 980 | Tour de France 2018 | 1029 / | 1652 | Vuelta a Espana 2018 | 570 / | 823 | Tour de France 2020 | 1057 / | 1450 | Giro d'Italia 2020 | 703 / | 956 | Giro d'Italia 2021 | 364 / | 939 | Tour de France 2021 | 1130 / | 1445 | Vuelta a Espana 2021 | 586 / | 842 | Giro d'Italia 2022 | 659 / | 875 | Tour de France 2022 | 593 / | 1374 | Vuelta a Espana 2022 | 669 / | 855 | Giro d'Italia 2023 | 730 / | 871 | Tour de France 2023 | 1244 / | 1433 | Vuelta a Espana 2023 | 809 / | 855 | Giro d'Italia 2024 | 704 / | 893 | Tour de France 2024 | 753 / | 1329 | Vuelta a Espana 2024 | 629 / | 816 |
|